dziwny problem z plikami *.avi

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 09:17:00 MET DST

Hi

Mam taki dziwny problem, który zauważyłem dzisiaj. Zaznaczam, że dzisiaj nic
nie instalowałem, nie zmieniałem. Otóż jeżeli naciskam prawym klawiszem myszy
na pliku z rozszerzeniem AVI to zanim otworzy się menu (tak zwane kontekstowe)
to tak jakby próbuje się zmienić tryb ekranu (rozdzielczość czy częstotliwość
). Ekran znika na pół sekundy, monitor tak jakby stracił sygnał, Zaraz
wszystko wraca do poprzedniego stanu, widzę wszystko tak jak było i otwarte
normalne menu. Dzieje się tak tylko z plikami mającymi rozszerzenie AVI. Nawet
jeżeli plikowi tekstowemu zmienię rozszerzenie na AVI to też tak się
zachowuje. :) Inne pliki video (z rozszerzeniem MPG, WMV, RM) tego nie
powodują. Po odinstalowaniu kodeków (K-Lite Mega Codec pack) jest nadal tak
samo. Zresztą używam tego packa od dawna i tak nie było.

Patrzyłem do typów plików ale tam się właściwie nic poza wyborem domyślnego
programu otwierającego dany typ plików nie da ustawić.

Ma ktoś jakiś pomysł? To "rzucanie" ekranem jest dosyć denerwujące. :( Gdzie
mogę zerknąć, co mogę spróbować zrobić?

Używam WindowsXP Pro (SP2).

Pozdrawiam
Mariusz