Re: Oulock Expres błąd 0x800CCC0E

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 21:16:36 MET

mikos napisał(a):

> Witam
> Po formacie i instalce xp sp2 pojawił mi się problem, którego wcześniej
> nigdy nie miałem - nie mogę wysłać żadnej wiadomości z Outlock Expres z
> żadnego konta, ani na gazecie, ani na interii, ani na prywatnym. Natomiast
> przy odbieraniu nie ma żadnych problemów. Fiszka o uwierzytelnieniu jest
> zaznaczona. Komunikat na wszystkich kontach wygląda tak:
>
> Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'mikos',
> Serwer: 'smtp.poczta.gazeta.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie
> (SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E

Cytat z Gazeta.pl

"

Używanie programu pocztowego.

Serwer poczty portalu Gazeta.pl dostępny jest także przez programy pocztowe
np.: MS Outlook, Netscape Messenger, Pegasus Mail, The Bat! czy Eudora.
Aby czytać i wysyłać pocztę, korzystając z programu pocztowego, musisz znać
adresy serwerów umożliwiających odbieranie i wysyłanie wiadomości.
Adresy serwerów: Serwer poczty przychodzącej: pop3.poczta.gazeta.plSerwer
poczty wychodzącej: smtp.poczta.gazeta.pl
Dane te należy wpisać wraz z Twoim loginem i hasłem w odpowiednie pola w
ustawieniach Twojego programu pocztowego. Jeśli chcesz odbierać pocztę
obiema drogami (przez WWW i program pocztowy), pamiętaj, aby w ustawieniach
Twojego programu zaznaczyć opcję "Zostaw pocztę na serwerze" - jeśli tego
nie zrobisz, po ściągnięciu listów przez program pocztowy nie będzie ich
już można przeczytać przez WWW.
Autentyfikacja przy wysyłaniu poczty.Serwer SMTP wymaga autentyfikacji
(uwierzytelnienia) przy wysyłaniu poczty. Taką opcję należy zaznaczyć w
ustawieniach programu pocztowego dotyczących serwera SMTP, czyli poczty
wychodzącej.
MS Outlook zobacz: konfiguracja programu.Wejdź w menu
Narzędzia/Konta/Właściwości/Serwery. Zaznacz "Serwer wymaga
uwierzytelnienia" i kliknij "Ustawienia". Należy tam zaznaczyć opcję "Użyj
tych samych ustawień co mój serwer poczty przychodzącej".
Netscape Messenger zobacz: konfiguracja programu.Należy wpisać swój login w
pole "Outgoing mail server username" w Edit/Preferences/Mail &
Newsgroups/Mail Servers.
Pegasus Mail zobacz: konfiguracja programu.Należy zaznaczyć "Login using my
POP3 settings for username and password" w Tools/Internet Options/Sending
(SMTP).
The Bat! zobacz: konfiguracja programu.Należy zaznaczyć "Perform SMTP
Authentication" i "Use settings of Mail Retrieval" w
Account/Properties/Transport/Send Mail/Authentication.
Eudora zobacz: konfiguracja programu.Należy zaznaczyć "Allow
authentication" w Tools/Options/Sending Mail.

do góry

Copyright ? Agora SA˙?˙O nas˙?˙Reklama˙?˙Ochrona prywatności˙?˙Mapa serwisu
"

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098