Oulock Expres błąd 0x800CCC0E

Autor: mikos <mikos77_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 19:38:10 MET

Witam
Po formacie i instalce xp sp2 pojawił mi się problem, którego wcześniej
nigdy nie miałem - nie mogę wysłać żadnej wiadomości z Outlock Expres z
żadnego konta, ani na gazecie, ani na interii, ani na prywatnym. Natomiast
przy odbieraniu nie ma żadnych problemów. Fiszka o uwierzytelnieniu jest
zaznaczona. Komunikat na wszystkich kontach wygląda tak:

Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'mikos',
Serwer: 'smtp.poczta.gazeta.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie
(SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E