Re: Kupowanie WinXP OEM [ot]

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 17:09:05 MET

> A ja nie mam instalki. Tylko "Recorvery disk" z
> jakims badziewiem gdzie mogę wybrać partycje i koniec.

Tak, ale taki "Recovery disc" zawiera m.in. obraz partycji z zainstalowanym
systemem, w skład którego mogą, chociaż nie muszą, wchodzić pliki
instalacyjne umieszczone w jakimś podkatalogu. Dlatego warto sprawdzić ten
klucz w rejestrze. Tyle, że aby się o tym przekonać, trzeba najpierw
odtworzyć ten obraz na jakąś partycję, chyba że obraz jest zrobiony Ghostem,
wtedy można go podejrzeć (same pliki).

JoteR