Re: Kupowanie WinXP OEM [ot]

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 16:08:36 MET

Dnia 12/31/2005 3:29 PM, Użytkownik JoteR napisał:

> Nie wiem jak w windach bojowych, ale cywilne preinstalki (np. z Optimusa)
> zawierały w katalogu %windir%\options zestaw cabów z płytki instalacyjnej. W
> WinME instalator ponoć robi to domyślnie.

Właśnie - instalki. A ja nie mam instalki. Tylko "Recorvery disk" z
jakims badziewiem gdzie mogę wybrać partycje i koniec.

> Być może OEM-owe preinstalki XP
> również zawierają pliki źródłowe, trzeba by zerknąć do rejestru i w gałęzi
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\
> Windows NT\CurrentVersion sprawdzić wartość ciągu "SourcePath".

Mój XP w laptopie jest już normalny. Zresztą nie słyszałem żeby jeszcze
taki badziew gdzieś odstawiali. Natomiast tamtego ME nie sprawdze bo
laptopa nie mam, a tylko na tamtym te CD odpale.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \