Re: Banał?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 12:00:53 MET

Użytkownik "MajkaS" <maykas@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1259.00000264.43b5cca7@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Mam problem ktory byc moze jest banalny ale nie potrafie sobie w
> chwili obecnej z nim poradzic.A mianowicie kiedys na moim
> komputerze zainstalowane byly jednoczesnie dwa Windowsy 2000 i XP
> Professional.Po czasie pozbylam sie tego pierwszego ale przy
> rozruchu nadal wyskakuje plansza z wyborem systemu
> operacyjnego.Obecnie zamierzam zrobic format dysku i nie potrafie
> przejsc do DOSa.Wciskanie delete nie pomaga,podobnie z
> escapem.Znajdzie sie ktos kto poradzi?!

Format dysku robi się spod instalatora Windows XP, a nie spod DOS-a.
Przeczytaj choć raz opis instalacji systemu. A do DOS-a przejdziesz jak
zmienisz kolejność bootowania w BIOS-ie komputera i oczywiście podasz mu
jakiś DOS-owy nośnik samoładowalny. Płytka instalacyjna XP nie ma DOS-a.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/