Re: Foldery

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 12:04:17 MET

> Witam.
>
> Czym to jest spowodowane, że otwierając folder moje obrazy z pulpitu

A co to jest na pulpicie? Skrót? folder? Jeśli skrót to do czego
prowadzi?

> ma on
> inną zawartość niż ten sam folder otwarty z moich dokumentow a następnie
> moje obrazy?

Tu oryginalnie jest folder dla danego użytkownika

> Na komputerze jest kilku urzytkowników. Może ktoś zapisywał w katalogu
> innego urzytkownika? Jak odblokować te ukryte pliki?

To zależy od uprawnień poszczególnych użytkowników. Nie ma to raczej
nic wspólnego z ukrywaniem plików. Włączanie i wyłaczanie pokazywania
ukrytych plików to: Opcje-> Widok folderów-> Widok

Wojtek

PS. Włącz Mime w Outlooko bo ślesz krzaki zamiast liter:
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime