Re: skrypt logowania vbs

Autor: Lukasz <lukasz_at_isp.waw.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 22:35:49 MET

Michal Biek napisał(a):
> Cie choroba, a script body to mam(y) odgadnac sami? :-)

Sorry :)

Nie mam skryptu przy sobie ale wyglada mniej wiecej tak:

strGroups = LCase(Join(GetObject("LDAP://" &
CreateObject("ADSystemInfo").ComputerName).MemberOf))
On Error Resume Next

If InStr(strGroups, "cn=grupadrukarka1") Then
CreateObject("WScript.Network").AddWindowsPrinterConnection
"\\servdrukarek\drukarka1"

If InStr(strGroups, "cn=grupadrukarka2") Then
CreateObject("WScript.Network").AddWindowsPrinterConnection
"\\servdrukarek\drukarka2"

itd...

Drukarki sa dodawane w zaleznosci od tego w jakich grupach znajduje sie
komputer.

Tak wiec jeszcze raz dla jasnosci: skrypt dziala jak sie go uruchomi
samemu kliknieciem. Z polis przy uruchamianiu tez dziala ale dopiero jak
sie go wczesniej uruchomi raz na komputerze. Bez tego uruchomienia nie
chce dzialac przy logowaniu - uruchamia sie(na 101%) ale drukarki sie
nie dodaja :( Z gory dzieki za pomoc :-)

--
Pozdrawiam,
lukasz(at)isp.waw.pl