Re: [winxp] nie widzi mi dysku - POMOCY

Autor: Krzysztof Różański <upior_polnocy_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 18:22:20 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> Poszukać przyczyny. Może został wpięty w tą samą tasiemkę z innym
> urządzeniem, albo zapomniałeś o przestawieniu zworki Master/Slave.
Ileż razy mam mówic, że wszyskto jest jak należy.
Owszem, jest wpięty w tą samą tasiemkę z innym urządzeniem, ale ma do tego
prawo ;)

mam tak:

Primary -> slave -> dysk mamy systemowy (C)
Secondary -> master -> CD-ROM
          -> slave -> mój dysk

tak wygląda to z perspektywy kabli/zworek, jak również z perspektywy BIOSa.
Mogę nawet biosowi kazać bootować z mojego dysku i wtedy ładnie uruchamia się
z mojego dysku Windows 98 i widzi wszystkie partycje, które widzieć powinien.

więc problem jest z Wingrozą XP - na której nie znam się ni w ząb więc prosżę
o pooomoc!!!! :O

RGDS