Re: Konwertowanie NTFS -> FAT32

Autor: Krzysztof Różański <upior_polnocy_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 16:51:15 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> A jakiej wielkości partycje zamierzasz pozakładać na dysku 250 GB?
Nie przyszło mi by do głowy, że można mieć w domowym komputerze taki duży
dysk, toż to fortuna. No, chyba żeby miałby to być dysk IDE, ale to bez
sensu z innych względów :->
> Ogłosić? Czy Microsoft jest Świętym Mikołajem? Wyłóż kasiorkę, to ją
> dostaniesz. BTW możesz mi pokazać gdzie leży darmowa specyfikacja do
> Reiser4? Albo XFS-a (tu nie jestem pewien)?
do Reiser3 się znajdzie :)
A co do bycia św.mikołajem - porównanie zupełnie nietrafne...
to tak jakby zaprojektować format graficzny, którego żadna przeglądarka nie
otworzy :)

RGDS