Re: Konwertowanie NTFS -> FAT32

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 16:21:28 MET

Użytkownik "Upiór Północy" <upior_polnocy@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
napisał w wiadomości news:dom65d$n1b$1@inews.gazeta.pl...

> Artykuł jest troszkę tendencyjny.
> 1. Ani słowa o tym, że FSy typu FAT mają tę zaletę, że nie wymagają
> odmontowania (można "na chama" wyłączać zasilanie i nie powoduje
> to rzeźni w systemie plików, o ile tylko akurat się nic nie
> zapisywało)

E tam. Pod NTFS można odłączyć dysk także w trakcie trwającego zapisu i
raczej niewiele trzeba będzie potem naprawiać. Spróbuj zrobić to samo z
FAT-em ;-).

> 2. Kto każe robić partycje po kilkadziesiąt/set GB?

A jakiej wielkości partycje zamierzasz pozakładać na dysku 250 GB?

> 3. Ponieważ firma Microsoft nie wiedzieć czemu nie raczy ogłosić
> specyfikacji NTFSu, używając tego systemu plików na swoim dysku
> jesteśmy skazani na tylko jedną rodzinę systemów do jego odczytu :/

Ogłosić? Czy Microsoft jest Świętym Mikołajem? Wyłóż kasiorkę, to ją
dostaniesz. BTW możesz mi pokazać gdzie leży darmowa specyfikacja do
Reiser4? Albo XFS-a (tu nie jestem pewien)?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/