Re: RDP/Pulpit Zdalny?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 18:43:36 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:20051223163605.4a821cf7@notebook...
> Michal Kawecki, dnia pią 23 gru 2005:

> A możesz sprawdzić samemu? Na Windows XP Pro to nie działa, można
> wybrać/usunąć użytkowników, ale na liście nie ma Administratora, a
> można się na niego logować:
>
> http://home.kosmosik.net/tmp/screenshot_01.jpg
>
> Jest tylko "Konrad Kosmowski ma już dostęp" - "Konrad Kosmowski" to
> konto z grupy Administratorzy, ale ja nie o tym - na tej liście
> nie ma wbudowanego konta "Administrator", nie da się go ani dodać,
> ani usunąć. Jednakże daje się na niego logować przez RDP.

Masz rację. W takim razie pozostaje skorzystać z secpol.msc i kombinacji
ustawień "Odmawiaj logowania przy pomocy usług terminalowych" oraz
"Zezwalaj na logowanie przy pomocy usług terminalowych". No ale do tego
trzeba mieć XP Prof a nie Home, a autor nic nie pisze o posiadanej
wersji systemu. Aha, warto pamiętać o tym, że z pustym hasłem domyślnie
logowanie jest zabronione.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/