Re: RDP/Pulpit Zdalny?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 16:36:05 MET

Michal Kawecki, dnia pią 23 gru 2005:

> Mój komputer ==> Właściwości ==> Zdalny dostęp.

A możesz sprawdzić samemu? Na Windows XP Pro to nie działa, można
wybrać/usunąć użytkowników, ale na liście nie ma Administratora, a
można się na niego logować:

http://home.kosmosik.net/tmp/screenshot_01.jpg

Jest tylko "Konrad Kosmowski ma już dostęp" - "Konrad Kosmowski" to
konto z grupy Administratorzy, ale ja nie o tym - na tej liście nie ma
wbudowanego konta "Administrator", nie da się go ani dodać, ani usunąć.
Jednakże daje się na niego logować przez RDP.