Re: Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 23:17:41 MET

Dnia 12/21/2005 10:54 PM, Użytkownik news.tpi.pl napisał:
> Witam.
> Mam dosc swiezy system zainstalowanymi wszystkimi driverami, updateami
> (windows update) i kilkoma programami. Jakie beda konsekwencje usuniecia
> (odinstalowania) SP4? Wszystko sie popsuje?

Mnie sie nigdy nie udało usunąć całego SP pomimo że podczas instalacji
zrobiłem kopie plików (tj instalator je robił). Wywalał błędy podczas
wyinstalowywania, potem system działał albo i nie. Czasem po resecie nie
było juz nic.

> Bo za cholere nie moge dojsc
> dlaczego ciagle niebieskie ekraniki wyskakuja i mam podejrzenia ze to SP4

Też miałem podejrzenia że to SP4 (bo też system działał niestabilnie po
instalacji tegoż) ale okazało się że sterowniki do karty TV mam wadliwe.
Może zacznij najpierw od sprawdzenia driverów. Nie zawsze najnowsze są
najlepsze (np do gf4 ti4200), nie zawsze oryginalne są dobre (np w
przypadku karty tv pixelview pro pv-bt878...blebleble oryginalne są do
dupy)...

> wszystko pieprzy... zreszta duzo zlego o SP4 slyszalem... A jesli

Najgorszy imho to sp3. U mnie przynajmniej z sp3 nic nie chciało działać
jak należy.

> odinstalowanie pojdzie gladko to czy moj system bedzie niebezpiecznie
> dziurawy? Czy da sie cos na ta dziurawosc poradzic?

Odkąd jest sp4 mam sp4, ale jak było sp3 to działałem na sp2. Nigdy nie
miałem problemów że ktos mi sie wlamal czy wirusy jakies zdewastowały
system. Najgorsze było to ze poprawek nie miałem żadnych bo
WindowsUpdate monitowało wkółko żeby sp3 zainstlować.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \