Re: Problem z IE po wtorkowych aktualizacjach (12.12.2005)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 08:33:57 MET

"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał:

> Wiesz co, dopiero niedawno zasubskrybowałem tę grupę

"To jest Tygrys - powiedział Puchatek.
On właśnie przyszedł - objaśnił Prosiaczek.
Aha - rzekł Kłapouchy - a kiedy on sobie pójdzie?"

> - jakbym wiedział, że się tu tak ubawię, zrobiłbym to dawno temu

Nic straconego, pisz więcej. Dodatkowo zasubskrybuj prhn, masz szansę być
tam często cytowany. Ubawimy się razem.

> - dopiero teraz do mnie dociera, że są użytkownicy, którzy korzystają z
MSIE
> [...] dlatego, że taki jest ich wybór.

Do Wszechziomali zazwyczaj wszystko dociera z opóźnieniem, zwłaszcza fakt,
że ktoś może mieć inne preferencje. Również w wyborze przeglądarki.

> PS rozumiem, że na tej grupie trzeba krzyczeć, że IE "rulez"?

Nie, pisać o tym, na czym się zna. W Twoim przypadku o Firefoxie. Masz duże
pole do popisu, bo ilość problemów z nim związanych znacznie przewyższa
liczbę problemów z IE.

JoteR