Re: Problem z IE po wtorkowych aktualizacjach (12.12.2005)

Autor: Olgierd <no.email.no.spam_at_no.problem>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 22:57:42 MET

Ponieważ internet jest za darmo Paweł Goleń napisa(a)ł:

> Już wiem. Gdzieś, gdzie zamiast podawania jakiejkolwiek sensownej
> odpowiedzi liczy się głośne krzyczenie, że IE jest beee, a Firefox rulez.

Wiesz co, dopiero niedawno zasubskrybowałem tę grupę - jakbym wiedział, że
się tu tak ubawię, zrobiłbym to dawno temu - dopiero teraz do mnie dociera,
że są użytkownicy, którzy korzystają z MSIE nie dlatego, że "internet to
niebieskie e" ale dlatego, że taki jest ich wybór.
PS rozumiem, że na tej grupie trzeba krzyczeć, że IE "rulez"?

--
Olgierd
JID: olgierd@jabber.org ||| gg: 3657597