NVidia. Jaki sterownik.

Autor: Marcin Miga <Marcin.Miga[_at_>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 13:06:22 MET

Witam!

        Mam w kompie kartę na płycie (4 w 1) i ... mi wystarcza. Komputer
generalnie służy do programowania. Ale chciałbym też od czasu do czasu
obejrzeć sobie jakiś film z DVD. Chciałbym go obejrzeć na telewizorze.
Karta ma wyjście S-Video, ale nie mogę znaleźć albo odpowiedniego
sterownika, albo opcji, która pozwoliłaby mi obejrzeć obraz z kompa na
TV.
Próbowałem na różnych sterownikach z NVidii, ale albo w ogóle nie
wykrywały karty (nie dały się zainstalować), albo nie działały tak jak
powinnny.

Proszę o pomoc ew. wskazówki.
Z góry dzięki.

pozdrawiaMM

Raport z HARDInfo dotyczący karty:
Nazwa/model karty graficznej NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro
Aktualna częstotliwość odświeżania 60 Hz
Aktualny tryb wyświetlania Non Interlaced
Aktualna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 x 4294967296 kolorów
Procesor grafiki RIVA TNT
Całkowita ilość pamięci grafiki 16 MB
Typ pamięci grafiki VRAM
Typ DAC karty graficznej Integrated RAMDAC
Maks. częstotliwość odświeżania 85 Hz
Zainstalowane sterowniki grafiki NV4_DISP.DLL
Wersja sterownika 6.14.10.5216
Data sterownika Monday, October 06, 2003 12:16:00

--
Marcin M. Miga
"More matter with less art"