MMC - problem

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 12:42:40 MET

Witam!

Jest AD na W2K. Jest komputer (wprowadzony) XP-ProPL. Na komputerze
zainstalowany adminpak pobrany z ms (ang). Obok stoi sobie W2K-PL bez admin
paka. Na obu loguję sie jako administrator domeny. odpalam mmc i łączę się
z zarządaniem komputerem na W2K będącym członkiem domeny.

I tu zaczyna sie problem; usługi chodzą te same na wszystkich trzech
(zresztą dostają GPO z AD) ale nie mogę podłączyć się do managera dysków
logicznych z kompa z systemem XP (Brak RPC) a z W2K hula aż miło. Co
jest?? Cos mi sie zdaje że to dopiero początek niezgodności; nie mniej nie
chciałbym umoczyć jak coś zacznie się dziać....

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski