Re: Problemy z OE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 16:25:55 MET

Użytkownik "AD" <tu@tam.pl> napisał w wiadomości
news:dn41jh$1ks$1@atlantis.news.tpi.pl
> Użytkownik "marcin" <marcin@invalid.pl> napisał w wiadomości

> Wyglada na to, ze wysiadla baza danych. Wykonaj polecenie Plik->"Kompaktuj
> wszystkie foldery" i/lub sprawdz ilosc wolnego miejsca na dysku.

Dodam,
lub zachowac na boku wszystkie pliki *dbx, nastepnie usunac foldery/ pliki
lub sam folder.dbx, a po ponownym uruchomieniu OE system zalozy nowe, ktore
powinny dzialac poprawnie.
Aha, pliki *.dbx znajdziesz w Narzedzia/Opcje/Konserwacja/Folder magazynu
Najczesciej tu:
Documents and Settings\Użytkownik\Local Settings\Application
Data\Identities\{xxx}\Microsoft\Outlook Express

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx