Problem z "Opcje telefonu i modemu"

Autor: kamileq <kamil_at_NOSPAM_fuckspam_CUT_wytnij_to.buntownik_wytnij_.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 14:42:09 MET

Mam taki strasznie dziwny i upierdliwy problem w
Windows XP Prof. PL SP2.
Otóż gdy chcę sobie edytować nr w Microsoft
Outlook z pakietu Offica to pojawia mi się taki
monit "informacje o lokalizacji". No i kaĹźe mi z
listy Kraj/region wybrać cos, ale ta lista... jest
pusta! No i program sie zapętla, nic sie nie da
zrobic/wybrac/zamknąć.
To samo jest gdy w Panelu Sterowania włączę aplet
"Opcje Telefonu i Modemu" - takie samo okienko,
ten sam problem. Wie ktos jak zaradzic? Strasznie
mnie to wkurza.
Powiem juz ze probowalem odzyskac plik systemowy
"telephon.cpl" ale to nic nie dało ;/

Screenshot z okienkiem:
http://img490.imageshack.us/my.php?image=screenshot00013200512061435304.png

--
Pozdrawia kamileq!
[PDA :: was a member of RPUG :: PalmOne Tungsten E