Windows 2000 i problem.

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 15:40:39 MET

Witam
Mam problem z windowsem 2000 i drukarka canon i455... wkladam plyte ze
sterownikami, odpalam instalacje... i wszystko jest niby ok, ale na koncu
pisze ze nie mogl znalezc portu drukarki i dupa. No trudno. Restarcik...
wyjmuje kabelek i wkladam jeszcze raz... i windows nic nie mowi, jednak w
trayu mam ikonke plug and playa... zagladam tam... i jest. i455 z
wykrzyknikiem. klikam na wlasciwosci... nazywa sie to kontroler magistrali
costam... i w uwagach: sterownik do tego urzadzenia nie zostal zainstalowany
(kod 28). No ok... to klikam na aktualizuj/zainstaluj sterownik... odpala
sie wizard... znajduje sterownik w windows/inf/oem6.inf ... biore dalej ...
prosi o plyte z driverami... wkladam ja... kopiuje kilka plikow i okienko
podsumowujace: instalacja nie powiodla sie : "Określona ścieżka jest
niepoprawna". I co ja mam zrobic w takim razie?

W skrocie: Windows "cos" widzi jak sie podlaczy do USB, jednak nie jest w
stanie zainstalowac sterownikow bo wywala blad "Określona ścieżka jest
niepoprawna". Z kolei oryginalne sterowniki z plyty Canon'a nie umieja
znalezc portu na ktorym jest drukarka i mowia zeby sprawdzic czy jest
podlaczona i czy jest wlaczona (A JEST!).

Ma ktos jakies pomysly co z tym fantem zrobic?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc!