Odpalenie winXP na innym komputerze

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 20:26:30 MET

Witam,

Chciałem odpalić komputer z dysku wziętego z innego komputera (o dość
zbliżonej konfiguracji - tzn. płyta na chipsecie BX w jednym i drugim) ale
okazało się, że po jakichś 3-4 sekundach od wczytywania systemu komputer się
resetuje. Spodziewałem się oczywiście konieczności zainstalowania innych
sterowników do karty graficznej, itp. ale nie tego, że komputer nie
wystartuje.
Czy to normalne? a może jest jakiś sposób na uruchomienie go?