kontroler magistali

Autor: Konrad <konradp_at_4web.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 19:05:40 MET

mam tak problem mialem sterowniki nvidy do plyty glownej ale jak je
instalowalem to mi nped cdr szwankowal podobno sterowniki ide teraz
zabardzo nie wiem co mam zrobic bo na stronie od plytki sa tylko sterowniki
do dzwieku albo te co ja mam all in one .
a zostały mi jeszcze urzedzenia bez sterowniko :
kontroler magistrali zrzadznia systemem
karta sieciowa zintegrowana z systemem
i jest jakis konflikt w standardowy rozszerzony kontroler hosta pci to usb
wie ktoś moze gdzie moge znależ sterowniki do tego jakies moja płyta to
nvidia nforce2 series SL-75FRN2