Azerus i winxp

Autor: wk <wkat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 07:24:20 MET

Witam,
mam nadzieję, że grupę odpowiednią trafiłem.
Od wczoraj korzystam z Azerusa do pobierania z torrentów - fajny program.
Na kompie pod xp sp2 mam dwa profile: mój i żony. Wrzuciłem azerusa do
autostartu na obu profilach tak by po uruchomieniu minmalizował się w trayu i
nie "przeszkadzał". Jednak na profilu żony uruchamia się azerus z jej
ustawieniami, poprostu korzysta z jej ustawień lokalnych. A ja bardzo
chciałbym by na jej profilu odpalał się z moimi ustawieniami, moją listą
filmów do ściągnięcia itp. Np. z DC++ nie było problemów bo nie korzysta z
ustawień lokalnych. Jak obejść mój problem z Azerusem?
Aktualnie po ustawieniu listy do ściągania na moim profilu itp. nadpisuję
katalog "azerus" w profilu żony i w ten sposób jest oki ale męczące.

Z góry dzięki za pomoc.

wk