Re: jak zmienic port drukarki w xp prof?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 02:53:25 MET

in news:41ef.000009b3.43902a37@newsgate.onet.pl , *pawel* wrote:
> Witam
> Zainstalowalem lokalna drukarke canon 2000 na laptopie (bez portu
> lpt, z win xp prof) podpieta po usb, jest dostepna opcja porty i
> moge przestawiac z usb na com lub lpt 1 lub 2 lub 3. ok.
> Zainstalowalem druga drukarke sieciowa canona s6300 i ta mi sie
> wpakowlaa sama na port lpt 1 i niedostepne sa opcje konfiguruj port

Ale nie na fizyczny, ani nawet lokalny wirtualny, to co tam widać
to jest opowiadanie na jakim jest porcie tego komputera, do którego
jest podpięta fizycznie. Tak sobie myślę.

> i nie daje sie nic pzrestawic na iiny port. Zainstalowalem tez hp
> 1150 i ta chce wlasnie wrzucic na lpt1 bo mam dosowy program który
> bezpsrednio drukuje na port lpt1 a ten canon s6300 nie obsluguje
> dosa. Co zrobic aby moc drukowac na tej hp 1150, wjej opcjach porty,
> tez nie daje sie nic przestawiac.

No to z linii komend:
net use lpt1: \\nazwakompa_lub_IP\udostepniona_drukarka
jak na stałe, to na końcu dodaj: /persistent:YES

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)