Re: mozilla thunderbird -jak zrobić "backup danych" ?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 23:54:24 MET

I love this game! napisał(a):
> Witam!
>
> Co zrobić jeśli muszę sformatować partycję systemową na której mam
> zainstalowany ten program pocztowy, żeby po instalacji nowego systemu
> mieć dostęp do zapisanych adresów, maili, obecnych ustawień itd?

Dane są w:
\Documents and Settings\..wlasciwy_user..\Dane aplikacji\Thunderbird

Jeśli zgrasz także instalację, czyli to miejsce w jakie zainstalowałeś to po
reinstalacji systemu ruszy bez konieczności instalacji z instalki. Jeśli
zainstalujesz z instalki to mogą nie chcieć działać rozszerzenia, motywy
(trzeba odinstalować i instalować na nowo - może nie trzeba, ale nie
szukałem na to sposobu) i trzeba będzie wgrać dane (jw.) do właściwego
katalogu profile - a ten to on lubi zakładac o losowej nazwie.

--
Artur