Re: [cennik] Wycena usługi

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 19:44:16 MET

radekp@alpha.net.pl log:
> 30 Nov 2005 15:24:09 +0100, w <41ef.00000419.438db608@newsgate.onet.pl>,
> U mnie w firmie za coś takiego zapłaciłby maks. 100zł netto (cena dla
> każdego, bez rabatu), więc 320 za "prywatnie" to trochę drogo.

Za 100zł netto to ja nawet "w balonik" nie dmucham ...!;-)
Serwis potężnego providera za 1h bierze (w mojej pięknej okolicy)
150-180zetów...
Serwis firmowy (pewnego znanego mi ważnego IT usługodawcy:-) za wymianę np.
karty graficznej i instalację sterowników pobiera 30-50zł...
Ja za pomoc "dobremu" koledze/rodzinie zadawalam się "michą ryżu" i szklanką
pełną napoju ...no i "dziękuję" oraz "proszę", że mogłem być użyteczny...!

--
Bądź zawsze miły i grzeczny, a zawsze będziesz pożyteczny!