Re: [cennik] Wycena usługi

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 20:52:27 MET

Użytkownik "Kuba Panas" <Kuba_nntp@lubiana.waw.pl.UsunTo> napisał w
wiadomości news:438db554$1@news.home.net.pl

> Zrobiłem backup danych (w tym programu magazynowego),
> kupiłem nowy dysk,
> Zainstalowałem na nowo system,
> zainstalowałem oprogramowanie,
> odtworzyłem dane, konta, część ustawień.
> Czas pracy: w sumie około 8h (strasznie długo kopiowały się katalogi z
> danymi użytkowników).

O 5h za długo ;-)

> No i kuzyn uparł się, że to komputer firmowym i chce zapłacić.

Jeśli kuzyn tak bardzo chce wydać kasę, to powiedz mu aby je przekazal na
szczytne cele.

> Pytanie: na ile wycenić taką usługę?

A znasz takie słowo, jak *dobry uczynek* ?.
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia, ponieważ daremnie czekają
na duże ;->

Ps. Może Ty kiedyś będziesz potrzebował pomocy, to Cię tu odpowiednio
skasujemy ;)

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx