Re: Reanimacja partycji

Autor: Koniu <kooniu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 17:14:33 MET

Piotr Smerda napisał(a):

> Jak mi przykro.
> Wszystko co ma w nazwie "Partition Magic" już dawno nie gościło nawet u
> mnie w wyszukiwarce. Że o dysku twardym nie wspomnę.
> Poza tym metoda, którą przyjąłeś jest dość ciekawa.
> A nie łatwiej było zrobić na drugm dysku partycję, przegrać na nią dane a
> potem powiększyć pierwotne miejsce i dane znów przerzucić?

Witam !

TestDisk odnalazl partycje ;-)

Jednak nei odnalazl drugiej - taj wazniejszej. A to z tego powodu, ze w
jej miejsce wpisalem nowa partycje o tych samych parametrach w nadziei,
ze ja odzyskam w nienaruszonym stanie. Nic z tych rzeczy - przy
zakladaniu partycji PM uprzejmie od razu sformatowal mi ja.
Dlatego przy odzyskiwaniu partycji TestDiskiem przywraca mi pusta - nowa
partycje, a nie stara, ktora tez tam lezy.
Mimo to OnTrack EasyRecovery nadal widzi na dysku pliki z nazwami i
katalogami. Na razie nim wyciagam co sie da, a potem bede kombinowal dalej.

Pozdrawiam
Koniu