Re: Reanimacja partycji

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 15:26:42 MET

On Sat, 26 Nov 2005 13:33:14 +0100, Koniu wrote:

> No wlasnie uzylem Partition Magic 7
> Odzyskal jedna partycje, wiec skopiowalem ja na drugi dysk i
> powiekszylem do 10 GB. Przed powiekszeniem dzialala, a teraz znowu sie
> cos jej popieprzylo. CHyba PM pogubil klastry (bo zmienial wielkosc
> klastra i przeorganizowal te dane) a teraz to nawet etykieta woluminu
> jest jakas posatkowana. :-////
>
> TestDiska sprawdze jeszcze.
>
> Pozdrawiam
> Koniu

Jak mi przykro.
Wszystko co ma w nazwie "Partition Magic" już dawno nie gościło nawet u
mnie w wyszukiwarce. Że o dysku twardym nie wspomnę.
Poza tym metoda, którą przyjąłeś jest dość ciekawa.
A nie łatwiej było zrobić na drugm dysku partycję, przegrać na nią dane a
potem powiększyć pierwotne miejsce i dane znów przerzucić?

--
Pozdrawiam
Piotrek