Re: Ukryte konto Administrator

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 21:12:47 MET

Użytkownik "DeviL" <DeviL@DeviL.com> napisał w wiadomości
news:dm7q4h$fv8$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam.
>
> Zainstalowałem Windows XP Professional. Przez jakiś czas pracowałem na
> koncie Administrator. Potem założyłem konto dodatkowe, ale przestało
> pojawiać mi się konto Administrator, kiedy chcę się zalogować.
>
> W archiwum znalazłem jedną odpowiedź, ale link nie działał. Znalazłem
> też informację, że wciskając dwukrotnie CTRL+ALT+DEL będę miał możliwość
> zalogowania się na to konto Administrator. I rzeczywiście, mogę.
>
> Jak jednak sprawić, aby konto to pojawiało się na ekranie powitalnym
> wraz z innymi kontami zaraz po uruchomieniu się systemu?

Jesli ustawiles konto z uprawnieniami Administratora to objaw jest
naturalny.
Jezeli chcesz widziec przy logowaniu Administatora to uruchom edytor
Rejestru i dokonaj modyfikacji.
Znajdz klucz: (jesli go brak to dopisz)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList
Wstaw wartrosc DWORD o nazwie "Administrator" = nadaj wartosc 1
Restart lub wyloguj

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx