Ukryte konto Administrator

Autor: DeviL <DeviL_at_DeviL.com>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 20:58:47 MET

Witam.

Zainstalowałem Windows XP Professional. Przez jakiś czas pracowałem na
koncie Administrator. Potem założyłem konto dodatkowe, ale przestało
pojawiać mi się konto Administrator, kiedy chcę się zalogować.

W archiwum znalazłem jedną odpowiedź, ale link nie działał. Znalazłem
też informację, że wciskając dwukrotnie CTRL+ALT+DEL będę miał możliwość
zalogowania się na to konto Administrator. I rzeczywiście, mogę.

Jak jednak sprawić, aby konto to pojawiało się na ekranie powitalnym
wraz z innymi kontami zaraz po uruchomieniu się systemu?

--
Pozdrawiam,
DeviL