Re: moja muzyka

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 20:24:47 MET

Zbychu napisał(a):
> Witam
> Wcięło mi łącze "moja muzyka" w menu start. Jest ustawione "wyświetlaj
> jako menu" a mino to go nie ma. Jak je przywrócić?
> Pozdrawiam

Czy naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc. Myślę że nie jest do tego potrzebne
przeinstalowanie systemu. Objaw jest taki że menu się nie wyświetla a klucz
w rejestrze
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell
Folders\My music po każdym restarcie systemu jest wyzerowany. Jak temu
zaradzić.

--
Zbychu
------