Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 19:28:20 MET

Użytkownik "Przemek R..." <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dm7df8$8ck$1@inews.gazeta.pl...
[..]

> po co mi takie pytanie zadajesz nie bardzo rozumiem, zrozum ze rozmowa w tym watku

Rozumiem, że papier jest cierpliwy - w naszym przypadku klawiatura, ale
realny świat jest zupełnie inny, niż ten w usenecie. Tam już nie
można sobie "klepać" co ślina na język przyniesie - tym bardziej
kiedy trzeba wziąć odpowiedzialność, w tym przypadku materialną.
Co do polskiego prawa - nie bez powodu reżyser Samych Swoich
nabijał sie z niego i Pawlakowi kazał zabierać granat do sądu, aby
sprawiedliwość po jego stronie była....
To tyle - dziękuję za miłą rozmowę.

Piciu