Re: net use

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 08:59:32 MET

Piotr Kurzeja napisał(a):
> witam
> mam taki mały problemik z mapowaniem drukarki
> sytuacja wyglada nastepujaco - jest serwer terminali win2000
> do którego łacza sie ludki (cytrix) z klientów linuxowych+ ICAClient.
> Na klientach linuxowych mam udostępnione drukarki po http
> i nie wiem jak sie zabrać w skryptach logowania za mapowanie tych drukarek
> Jak sobie na serwerze dodam taka drukarke z kreatora - jako sieciowa to smiga
> bez problemów - ale chciałem jakos zautomatyzować proces podpinania domyslnej
> drukarki tak aby kazdy klient miał domyslnie wybrana swoja.
> [...]

a czy te drukarki musza byc udostepniane po http?
z mojego doswiadczenia: niestety przy pomocy net use drukarki http nie
zmapujesz.
probowales uzyc po prostu: net use \\Client\zasób ?
a tak wogole, to client linuxowy chyba ma jakies wspomaganie do
podlaczania lokalnej drukarki, ale pewnosci nie mam, bo uzywam thinstation

jesli już uzywasz linuxa jako systemu dla clienta citrixa, to polecam
przyjrzec sie:
http://thinstation.sourceforge.net
http://www.2x.com/pxes/

u mnie thinstation dziala znosnie nawet na kompach klasy pentium mmx
pxes tez byl spoko, tylko ze w wersji, ktora testowalem kiedys nie
obslugiwal polskiej klawiatury - teraz chyba juz dodali

pozdrawiam

--
Artur Grdeń
mega @ work