net use

Autor: Piotr Kurzeja <p.kurzeja_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 18:02:05 MET

witam
mam taki mały problemik z mapowaniem drukarki
sytuacja wyglada nastepujaco - jest serwer terminali win2000
do którego łacza sie ludki (cytrix) z klientów linuxowych+ ICAClient.
Na klientach linuxowych mam udostępnione drukarki po http
i nie wiem jak sie zabrać w skryptach logowania za mapowanie tych drukarek
Jak sobie na serwerze dodam taka drukarke z kreatora - jako sieciowa to smiga
bez problemów - ale chciałem jakos zautomatyzować proces podpinania domyslnej
drukarki tak aby kazdy klient miał domyslnie wybrana swoja.
net use - nie za bardzo chce dzialac z drukarkami http
ma ktos jakis pomysł jak to zrobić ?

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl