Re: Windows XP Professional x64 Edition vs. Windows XP Professional

Autor: LadyRoot <ladyroot_at_chello.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 14:46:43 MET

> To ja pozwolę sobie na małą kontrę
>
> Acer Aspire 5021 WLMI z Turionem 1,6 Ghz i 1280 MB RAM. Nie widzę żadnej
> różnicy w prędkości uruchamiania się systemu (testowane na Windows XP PRO
> SP2 i Windows XP Pro x64)

Ponieważ nie widziałam na oczy Turiona, nie mogę się wypowiedzieć.
Testowałam na Athlonie 64 3000+ s939.
Oba systemy legalne (z Technetu). Różnica w czasie uruchamiania była dość
spora, nie wiem, dlaczego. W każdym razie oba systemy były dla tego
procesora postawione świeżo, nie było pozostałości z poprzedniej
konfiguracji (Athlon 2000+).

W przypadku MS Office (2003 PL) różnica nie jest duża. Przy uruchomieniu
jednej aplikacji (np. samego Worda) nie jest w ogóle odczuwalna. Natomiast,
jeśli kliknę ikonki Worda, Excela i Accessa, to w opcji x64 otwiera się to
wszystko zdecydowanie szybciej.

W przypadku kompilacji oprogramowania kompilator był uruchamiany ze
standardowymi opcjami (nic a nic nie zmieniałam).

--
LadyRoot