Re: Windows XP Professional x64 Edition vs. Windows XP Professional

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 14:24:14 MET

LadyRoot napisał(a):

> Kryteria:
> 1. szybkości uruchomienia systemu - 17 sekund vs. 42 w 32-bit

To ja pozwolę sobie na małą kontrę

Acer Aspire 5021 WLMI z Turionem 1,6 Ghz i 1280 MB RAM. Nie widzę żadnej
różnicy w prędkości uruchamiania się systemu (testowane na Windows XP PRO z
SP2 i Windows XP Pro x64)

> 2. szybkości uruchomienia aplikacji: systemowych, MS Office, MS Visual
> Studio

j/w

Aplikacje systemowe uruchamiają się nawet wolniej niż przy "starszym"
systemie :)

> 3. czasu kompilacji oprogramowania w MS Visual C# oraz Visual C++

No tu mnie zagięłaś. Nie zajmuję się programowaniem ;)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098