Re: Instalacja XP na usb-storage

Autor: Kyniu <kyniu_at_USUN.poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 22:20:37 MET

Thu, 17 Nov 2005 14:05:52 +0100, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Mariusz
Kruk napisal(a):

> Ma to szansę działać z jakąś sensowną prędkością? Poważnie pytam, bo w
> życiu się w wirtualizację nie bawiłem.

Smiga bardzo ladnie ale pamietaj ze nie wszystkie zasoby da sie
wirtualizowac w takim znaczeniu jak by sie chcialo i np. pamieci musisz
miec dwa razy tyle co do normalnej pracy - jak mialem 512 MB i podzililem
po polowie dla systemu i pol dla wirtualnego to zaczynalo sie robic kiepsko
- pomoglo dopiero przejscie na 1 GB (512 Mb oddaje wirtualce) i praca na VM
zrobila sie czysta przyjemnoscia. A mam na wirtualu RedHat'a, SuSE,
NetWare'a i przez jakis czas triala 120 dniowego Windowsa 2003 Server.

Kyniu