Re: Instalacja XP na usb-storage

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 14:15:32 MET

W dniu Thu, 17 Nov 2005 14:08:47 +0100, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>W zastosowaniach niegraficznych -- jak najbardziej. A nawet
>w tych najnowsze wersje znacznie lepiej wirtualizują kartę
>graficzną podobno. Ja się w 3D nigdy nie bawiłem, w 2D
>widać lekkie spowolnienie ale do moich zastosowań (potrze-
>buję czasem Windows w stanie "zaraz po instalacji" do np.
>testowania oprogramowania) wirtualizacja sprawdza się
>idealnie.

No właśnie potrzebuję "czystej instalacji" do przygotowywania deployów
oprogramowania do sieci. Moja stacja się do tego cokolwiek nie nadaje w
swoim permanentnie zaburdelizowanym stanie ;->

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Kto  pyta głupca, nie błądzi tylko do pierw-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. szego skrzyżowania.(Wojtek Moszko)