ntbackup + zaplanowane zadania

Autor: Kris <ut2k4_at_wywalto.gazeta.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 08:20:43 MET

Witam

Trochę NTG ale może kogoś oświeci :)
Mam WinXP Pro - do tego podpięty jest streamer SCSI HP SureStore DAT24e,
system wszystko sam wykrył i zainstalował bez problemu.
Problem pojawia się gdy ustawim sobie ntbackup na np: zadanie które miało by
się wykonywać codziennie czyli odpalane jest za pomocą Harmonogramu Zadań.
Zadanie startuje, potem jest komunikat "instalowanie nośnika" streamer coś
tam pobrzęczy i nagle wszystko znika, w logu od ntbackupu nic nie ma - jest
pusty :( , w logu z Harmonogramu "zadanie wykonano z kodem wyjścia = 0",
ustawiam wszystko na jednego usera (administratora), usługa harmonogramu
działa na koncie systemowym - zmieniałem na inne to niestartuje.

Miał ktoś podobny problem??

Dodam że ntbackup "z ręki" działa poprawnie.

Pozdr Kris