XP pulpit zdalny i problem

Autor: PiOtReK <adres_at_w.stopce.postu>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 08:06:46 MET

Witam,
Przez długi czas nie miałem z tą usługą żadnych problemów.
Od ostatniego czasu mimo braku zmiany parametrów sieciowych oraz zmian na
maszynie na której działa ta usługa obserwuję następujące zjawisko:
Zaraz po nawiązaniu połączenia zgłasza się okno z nagłówkiem i czarny
ekran... i tak przez ponad dobrą minutę zanim otrzymam ma tym czarnym
ekranie okno logowania Windows.
Kiedyś praktycznie nie było czasu oczekiwania a jeżeli był to ograniczony
parametrami sieci... a teraz po prostu jest taki timeout bez względu na ruch
w sieci.
Będę wdzięczny za pomysły jak zdiagnozować problem, gdzie szukać powodu
takiego wydłużenia czasu zgłasznia się mojego komputera.
Z góry dziękuję za porady.

--
pozdrawiam,
PiOtReK