Re: Gubienie sie polaczenia lokalnego

Autor: szpaq <szpaq69_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 21:03:39 MET

Witam

Hatson wrote:
> Poprostu przy ktoryms
> wlaczeniu kompa, pojawia sie ikonka z informacja, ze kabel sieciowy
> jest odlaczony i tyle. Nie pomaga przeinstalowanie sterownikow, czy
> ponowne ustawienie parametrow sieci. Pomaga jedynie poprostu
> przelozenie karty sieciowej w inny slot i zainstalowanie jej
> ponownie. Po takiej operacji wszystko wraca do normy. U kolegi nie
> jest to niestety takie proste bo karte ma na plycie, wiec przelozyc
> jej nie moze.

Ja o ile dobrze pamiętam miałem taki przypadek. Pomogło odłączenie komputera
od sieci (fizyczne wyjęcie wtyczki zasilania) na jakiś czas, nie pamiętam
dokładnie ale pewnie coś koło minuty.
Po ponownym uruchomieniu wszystko działało, a wcześniej nawet nie zapalała
się dioda link na karcie sieciowej.

Pozdrawiam
szpaq