Re: Gubienie sie polaczenia lokalnego

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 16:46:51 MET

Tego oto dnia: 11/14/2005 7:05 PM, niejaki Hatson bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Witam.
> Od jakiegos miesiaca juz 3 razy bez powodu padlo mi polaczenie miedzy kompem
> z win2k , a switchem. Myslalem, ze to cos z moim sprzetem ale u kolegi
> zaczelo sie dziac cos podobnego na XP. Poprostu przy ktoryms wlaczeniu
> kompa, pojawia sie ikonka z informacja, ze kabel sieciowy jest odlaczony i
> tyle. Nie pomaga przeinstalowanie sterownikow, czy ponowne ustawienie
> parametrow sieci. Pomaga jedynie poprostu przelozenie karty sieciowej w inny
> slot i zainstalowanie jej ponownie. Po takiej operacji wszystko wraca do
> [...]

A restart/wymiana switcha ? Przelozenie kabelka w switchu do innego portu ?
Ja bym raczej obstawial problemy ze switchem niz z kompami, bo to raczej
dziwne zeby w obu kompach jednoczesnie wystapil ten sam problem.
Co to jest za switch (model) ? Jak dlugo go masz, w jakich warunkach
pracuje ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --