Re: zakup win xp

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 01:28:09 MET

Michal Kawecki log:
> Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> To po co się go czepiasz? Słowa reseller użył mój przedpiśca, a nie ja.
> I w odróżnieniu od Ciebie, obaj dokładnie wiemy, że chodziło nam tu o
> rozróżnienie użytkownika końcowego od składacza komputera. Wystarczyło
> uważniej czytać wątek. Niestety, ostatnio po raz kolejny zauważam, że
> tej odrobiny hmm... spostrzegawczości? / intuicji? / rozumienia tekstu
> pisanego? u Ciebie zabrakło. Wyrazy ubolewania.
> I owszem, dokładnie tak właśnie jest: użytkownik końcowy MOŻE być
> [...]

Czego się czepiam zapytowujesz mnie?
Ano tego co sam napisałeś ...
"...No dobrze, to idźmy dalej. Dlaczego uważasz, że użytkownik końcowy który
sam złoży sobie komputer dla własnych celów, nie może być uważany za
resellera? Czy w EULA są umieszczone jakieś dodatkowe warunki, które to
wykluczają?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/ "