Dnia 11.11.2005 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał/a:
> Z reguły pomaga w takich sytuacjach poszukanie kluczy w rejestrze, do
> kórych zwykły użytkownik nie ma dostępu, i nadanie mu pełnych praw do
> nich. Użyj RegMon z Sysinternals. FileMon-em można zaś sprawdzić, czy
> podobna sytuacja nie powtarza się w uprawnieniach dostępu do plików -
> w logach znajdziesz wtedy wpisy "Access denied". Ja stawiam jednak na
> klucz HKEY_LOCALMACHINE\Software\Hewlett Packard w rejestrze. Jeśli to
> nie wystarczy, to zaloguj się jako administrator, skopiuj do pliku
> klucz HKEY_Current User\Software\Hewlett Packard i zaimportuj go z
> konta zwykłego usera.
Okazalo sie jednak ze to byly problemy z dostepem do plikow. Po dlugiej
walce, dzieku FileMonowi udalo mi sie wszystko poustawiac. Bardzo serdecznie
dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Piotrek.
-- JabberID: piti[małpka]jabber.uznam.net.pl GG: 6344143Received on Fri Nov 11 14:55:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 11 Nov 2005 - 15:42:02 MET