Re: Drukowanie na LPT1 na drukarce HP 1020 (USB) pod WinXP Home ?

Autor: Zbigniew Niedzwiedz <zoon_at_lu.onet.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 11:44:22 MET

On Tue, 8 Nov 2005 12:28:07 +0100, "MK" <silos@po.pl> wrote:

>Zakupiony zostal komputer z systemem Win XP Home oraz drukarka USB HP 1020.

http://www.sklep.hp.com.pl/sklep/template_main.aspx?pid=product_details&ptid=15552725&bcn=black%20and%20white%20printers%20catalog

cytat: Standardowe języki drukarki: Sterownik przetwarzania druku w
komputerze.

Trzeba było kupić coś co obsługuje PCL, np HP 1022.

> [...]
>wydrukowac z programu DOS na Win98 to oczywiscie zadanie trafia do kolejki
>na komputerze z WnXP Home jako zdalne polecenie drukowania i pisze ze jest
>"Drukowanie" ale nic sie nie dzieje - zadanie caly czas wisi i kolejne a
>kiedy chce sie je usunac to nawet administrator nie moze tego wykonac.
>Probowalem przestawiac ustawienia na udostepnionej drukarce (Komunikacja
>dwukierunkowa, zaawansowane funkcje wydruku, drukuj bezposrednio itd.) ale
>bez rezultatu. Czy ktos moze mial podobne problemy z drukowaniem po sieci na

Nic dziwnego - ta drukarka jest "GDI only". Jedyną szansą jest wydruk do
pliku i użycie czegoś w rodzaju d2w print z
http://www.kumar.com.pl/freeware.html

--
zoon@lu.onet.pl - Zbigniew Niedźwiedź - GSM/SMS:+48601263351
http://www.omega.computer.lublin.pl         GaduGadu #589387