Re: Komputer resetuje się w trakcie startu w2k. Pomocy!

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 09:16:48 MET

Użytkownik "Elvgreen" <elvgreen@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dkurbe$ct1$1@helios.domdata.com
> Witam!
> Ni z tego, ni z owego maszyna zaczęła resetować mi się w trakcie
> uruchamiania. Ładuje się ekran z logiem i nagle: pyk, koniec! Reset.
>
> Wiadomo - nie mogę nic zrobić. Podejrzewam, że to jakiś syf się
> przypałętał.
> Boję się, że czeka mnie długa praca w ten piękny weekend, żeby wszystko na
> nowo poinstalować.
> Może ktoś się z czymś takim zetnkął ew. potrafi podpowiedzieć coś.

Mozliwe, ze masz uszkodzony, usuniety wpis:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon
"Userinit"="C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,"
Wejdz do Konsoli Odzyskiwania.
Przywrócić poprzednią kopię pliku SOFTWARE np. z c:\windows\repair,
uruchom system, załaduj uszkodzoną kopię SOFTWARE do regedit.exe
jako nową gałąź, wyedytuj i dopisz Userinit.exe, zwolnij gałąź.
Teraz podmien zreperowany plik SOFTWARE na miejsce tego starego.
lub
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl