Re: Pośpieszyć pracę sieci - win2k server

Autor: Raku_krak <raku_at_amigos.kom.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 22:58:41 MET

Pollux napisał(a):

> Racja z gatunku świętych prawd. Dwa lata temu baza handlu była
> dziesięciokrotnie mniejsza, FK też. Niestety wymyślono tzw symfonię,
> chociaż miałem zastrzeżenia - to program wymagający sporych
> nakładów na inne programy, by mógł
> jako tako pracować, naiwni nabijani przez Matrix.pl nigdy nie

2-3 komputery nie potrzebują dodatkowego enginu bazy danych (patrz np.
Płatnik. Jednak 10-20 stanowisk już tak (patrz przykładowy Płatnik,
ktory wymaga np. SQLa w wersji MSDE lub pełnego)

> Ok, no to gdzie i za ile - ???
> - Dla ułatwienia - symfonia pracuje na 10 stanowiskach
> Może jakimiś drastycznymi metodami przekonam szefostwo

10 stanowisk to jest własnie 1100 $ za 10 stanowisk. Licencja na 20
stanowisk (niestety nie ma 11,16,17) kosztuje 2200$. NIe jest to
polityka Symfoni tylko firmy Pervasive, która każe sobie słono płacić za
ich technologie.

A tak przy okazji - tylk mi nie mów, że nie stać firmy handlowej, ktora
ma 10 stanowisk fakturujących na wydatek rzędu 4000 zł ??? co wypada ok
400 zł na stanowisko, co snanowi ok 10% wartości typowej stacji roboczej.

Program fakturujący wiec działa - tyle, że wolno i mało bezpiecznie.
Chcesz mieć szybki i bardziej bezpieczny zapłać :( - no cóż takie są
ealia. A tak przy okazji zobacz czym szefowie jeżdzą jak znam życie to
Pervasive kosztuje tyle co ich komplet opon zimowych.

--
Raku