Re: Pośpieszyć pracę sieci - win2k server

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 14:25:38 MET

Użytkownik "Raku_krak" <raku@amigos.kom.pl
news:ed093$436bad52$540a22e5$13459@news.chello.pl...
> Pollux napisał(a):
(..)
> Ale z g...a bicza nie ukręcisz.
> Ty potrzebujesz enginu bazy danych, dokładanie sprzetu nic tu nie
> pomoże, ponieważ za niedługo osiągniesz moment taki, gdzie nawet 10 razy
> szybszy procesor i dysk niczego nie psyspieszy, bo to winny jest czas
> blokowania plików (na czas zapisu do bazy danych) a nie sprzet
(..)
Racja z gatunku świętych prawd. Dwa lata temu baza handlu była
dziesięciokrotnie mniejsza, FK też. Niestety wymyślono tzw symfonię,
chociaż miałem zastrzeżenia - to program wymagający sporych
nakładów na inne programy, by mógł
jako tako pracować, naiwni nabijani przez Matrix.pl nigdy nie
są informowani o tym, że tak naprawdę będą musieci wydać
co najmniej !!! kilka dodatkowych tysięcy. Ładnie wyglądać będzie,
gdy tych stanowisk przybędzie.
Teraz moje zastrzeżenia zaczynają sie sprawdzać, ale to żadna dla
kogokolwiek pociecha

>Pervasive jest sprzedawany w kilku
> wersjach (wersja workgroupowa nie kosztuje wcale 1000 $).

Ok, no to gdzie i za ile - ???
- Dla ułatwienia - symfonia pracuje na 10 stanowiskach
Może jakimiś drastycznymi metodami przekonam szefostwo
do tej konieczności....

--
Pollux